Ara

22 Eylül 2016 Perşembe

Doğumdan Sonra Cinsel İsteksizlik..

UYARI
Zaman ve emek haracayarak gerçek yaşanmış olayları okuyucularımla paylaşıyorum. Buna karşın kopyalanıp izinsiz olarak paylaşılması daha net ifadeyle çalınması durumunda yasal işlem başlatılacaktır.


EH_Seans 1
Nisan 2011 

   Dünya sağlık örgütünün 7 Nisan 1948 yılında resmi olarak kurulmasının ardından, bugün 63'üncü dünya sağlık gününü kutlamak için antibiyotik kullanımıyla alakalı İstanbul'da düzenlenen seminere
katıldım. Uzun zamandır görüşmediğim uzaktan arkadaşlarımla seminer bahanesiyle sohbet etme fırsatı yakalamış oldum. İstanbul hakkında izlenimlerim maalesef iç açıcı türden olmadı. Bunu bilerek gitmiştim ama beklediğimden de bunaltıcı bir tabloyla karşılaştım. Her yerde bir problem, dakka başı tıkanan trafik. Arkadaşımın tavsiyesiyle geceye kadar durmaya karar verdim. Gece 1 ile 4 arası İstanbul'da nispeten trafik olmuyormuş. Rahat rahat giderim, hem gelmişken biraz onlarla hasret gideririm diye düşündüm, iyi de yaptım.

İzmir'e döndüğümde denize karşı motorumu çekip dalgaları izleyerek deşarj olduktan sonra bi kaç saat kestirip doğru ofisime gittim. Hastam ise benden 5 dakika kadar sonra geldi.

Daha yeni farmakolojiyle alakalı bir gün geçirmiştim. Şans bu ya, gelen hastam eczacıydı. Oturması için içeriye buyur ettim. Hakan bey 37 yaşında, sohbeti güzel birisiydi. Mesleğini, nerede yaşadığını, doktorlara olan ön yargılar gibi havadan sudan konulardan bahsettik. Benimle ilgili merak ettiği soruları yanıtladım. Yavaş yavaş beni ziyaret etmesine neden olan asıl sebebe konuyu getirdim. Eşiyle cinsel problemler yaşadığını anlattı. Biraz daha açmasını istedim, bu yeterli bir tanım değildi. Evlendikten 4 yıl sonra korunmasız ilişki yaşadıkları için bebekleri olmuş (buraya bir parantez açayım bunu diyen insan eczacı). Yüzümden şaşkınlık ifadem anlaşılıyordur. Hiçbir şey dememe gerek kalmadan detaylarını anlattı. Bebekleri olduktan sonra eşine karşı cinsel isteği onun deyimiyle 'sıfırlan'mış. Aralarında hayali bir yapı var ve o yapıyı aşmakta zorluk çektiğini dile getirdi.

"...doğumdan sonra onu kadın olarak görmüyorum, daha ona karşı böyle naif duygular içindeyim. Evet onu seviyorum, onunla beraber gezmeyi, film izlemeyi, köpeğimizi de alıp yürüyüş yapmayı seviyorum fakat.."
biraz duraksayıp 2 dakikadır konsantre olduğu suyundan bir yudum alıp yerine koydu ve
"artık ona dokunmak istemiyorum, sadece bebeğimin annesi olarak görüyorum" diye ekledi. Ortamda hafif duygusal bir atmosfer oluşmuştu. Havada zaten kapalı bi de bu atmosfer...

Gözlüğünü masaya koyup devam etti,
- Bazen ona sarılarak yatıyorum onu sevdiğimi unutmasın diye bunu yapıyorum
- İçinde daha büyük bir sıkıntı varmış gibi hissediyorum
..
- Bugünlük burda bitirsek olur mu doktor? Lütfen.
- Peki sen nasıl istersen. Çözümü olmayan bir şey yoktur yeter ki çözmek için uğraşalım. İnanıyorum ki yaşadığın bu duyguları, artık onlar her neyse bana hazır olduğun zaman anlattığında üstesinden geliriz.

    Evlilikte çocuk olduktan sonra eşlerin birbirlerine karşı, özelliklede erkeklerin eşlerine karşı cinsel isteksizliği nedeniyle başvuran çok hastam oldu. Toplumumuzdaki ön yargılar, ebevynlerin çocuklarını yetiştirememesi, okullarda verilmeyen cinsellik dersleri bu ve benzer sorunların en büyük nedeni.

14 yorum:

  1. Eşimle beraber psikolga gitmeye cekiniyoruz. Yeni seansı girmenizi heyecanlan bekliyoruz, Belçikadan sevgiler...♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, psikologlardan bence çekinmeyin. Neden derseniz bu işin eğitimini alıyorlar ve defalarca kez farklı hastaları dinliyorlar. Yani inanın en son düşünceniz acaba psikologa gitsem beni veya bizi yargılar mı seklinde olsun.

      Sil
    2. Abi ya game of thrones gibisin be

      Sil
  2. Doktor bey sevgilimle arkadan iliskiye girdik.Hamilelik gibi bisey olamaz degilmi? kizlarsoruyor da sorunca yanit vermediler.noluuur cevqplayin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kalınamaz, zaten kalabilirseniz bütün dünya anal seks ile hamile kaldı diye sizi yazar. kızlarsoruyor da sormak yerine vikipediye üreme veya hamilelik yazsanız daha net cevaplar alırdınız.

      Sil
    2. Abi heykelini diksek beton yettmez bu nasil ayardir asdassssddfg

      Sil
  3. hocam ne hastalar var Allah sana sabır versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bu ülkede yaşayan herkese allah sabır versin, teşekkürler

      Sil
    2. İnce gelsin her sey duzelir yoksa dolar 10 (((

      Sil
    3. DemokrasiNobetindeyiz24 Haziran 2018 03:13

      Insallah gelecek. Oylariniza sahip cikin her turlu hileye karsi musahit ihtiyaclarina karsi hazir bekleyin biz kazancaz Türkiye kazancak! Rahar rahat kizli erkekli oturcaz bira icecez rakimizi tokusturup sabahlara kadar sevismek icin once , yonetimine karsi oylarimiza oy ve ötesi olarak sahip çıkmalıyız.

      Sil
  4. Eren bey benim sorunum daha farklı.16 yaşinda bir kızım var ve babasından onu psikoloğa götürmesini istiyor.Kocamda bende çok garipsedik.Bu durumda napmalıyız,ne demeliyiz hiç bilmiyoruz en ufak vereceğiniz akla ihtiyacımız var lütfen vaktiniz oldugunda yanıt yazın...

    YanıtlaSil
  5. Bende merak icindeyim

    YanıtlaSil
  6. DemokrasiNobetindeyiz24 Haziran 2018 03:09

    Gece uzun. 48 saat demokrasi nöbetine başladık. Muharrem İnce geliyor!

    YanıtlaSil