Ara

18 Eylül 2016 Pazar

Swinger Çiftlerin Psikolojisi..

Bloğumda izin alarak yayınladığım ilk yazım. İsimler ve tarih gibi bir çok bilgi değiştirilmiştir. Orijinal olarak bizzat kendi tuttuğum günlüklerden buraya yazıyorum. İçeriğin link verilmeden kopyalanıp başka bir mecrada paylaşılması durumunda yasal işlem başlatılır, bu konuyu baştan önemle belirtmek isterim.
 GHA_Seans 1
Ağustos sonları 2014
(Bireysel olarak tuttuğum notlara isimler veririm. İlk iki harf genelde hastaların isimleri olur, devamında seans numarası ve tarihi yer alır. İlk yazı olduğundan ötürü başlıkla ilgili ufak bir dip not olarak kıyıda köşede dursun)

    Uykusuz geçen gecenin ardından hafif melankolik hale bürünmüştüm. Saat 10'a yaklaşırken ofisime girdim. Masamda ufak, şirin bir kaktüs var. Çiçekçilikle uğraşan hastam hediye olarak 'tam bana göre' minimalist bir çiçek getirmişti. Masamdaki kaktüsüme şöyle bir göz ucuyla baktım. Dikenlerinden biri görüntüyü bozacak şekilde ters yönde çıkmış. Hemen makasımı elime alıp budadım. Saat yavaş ilerliyor gibiydi. Kendime iş olsun diye zaten toplu halde olan masamı tekrar düzenleyip yerime geçtim. Sonunda akrep yelkovan ikilisi 10.10 geçiyordu. Derken sekreterim hastamın geldiğini söyledi. Gelen hastamı karşılayıp içeriye buyur ettim.

Kim olduğunu, ne iş yaptığını, beni nereden duyduğunu anlattıktan sonra artık konuyu benim
başlatmamın vakti gelmişti. İnsanlar psikologlara gitmeye alışık değiller. Toplumun ön yargıları buna etken fakat asıl sorun şu ki  'doktor'lara sadece bir sıkıntıları olduğunda kapısını çalıp yardım isterler. Ortada bir sorun yokken olası sorunları belirlemek ve erken teşhis edip kolayca gidermek yerine sorunlar artık içinden çıkılmaz kasırgaya dönüştüğünde içinden çıkabilmek için doktorlara danışırlar. İşte bende burada devreye giriyorum.
Gelen hastam bu bahsettiğim genel ortalamadan farklı, bilinçli bir profile sahipti. Fikirlerini profesyonel birisine danışıp onaylatma ihtiyacı hissediyordu ve bende bunun için oradaydım.

    Gizem hanım 27 yaşında turizm sekreterliği yapan, normalin biraz daha üzerinde fakat abartılı da olmayan çekiciliğe sahip bir kadındı. Siyah düz fönlü saçları, abartılmamış basit bir makyaj, güzel bir elbise ve siyah rugan ayakkabılarıyla görünümünün iyi olduğunu söyleyebilirim. İlk görüşmemizde ahlak kavramıyla ilgili kafasındaki bazı hususlara değindi. 

Felsefi olarak 'kime ve neye göre' sorusuna yanıt aradığını, hangi şeylerin doğru ve yanlış olacağını belirlemesinde kararsızlık yaşadığını ve bu yüzden suçluluk hissettiğini benimle paylaştı.

Onu daha fazla zorlamamak için yavaş ve emin adımlarla tanımaya çalışıyordum. Seansımız biterken ona cümle tamamlama testini verip gelecek görüşmemizde doldurup getirmesini söyledim. Bu testler hastanın veya danışanın ruh halini, içindeki derin duyguları, karmaşık ilişkileri ve en önemlisi seans sırasında yüz yüzeyken söyleyemediklerini şifreli olarak iletmesine yarar. Gecenin yorgunluğunu kırmak için sert bi kahve içerken yeni hastamla ilgili kafamda olası senaryolar oluşmaya başladı. Sorunu o söylemeden kendim tahmin edip çözümler üretmeye başlamıştım bile.

29 yorum:

  1. swingeraigi343 Ekim 2016 02:13

    lütfen mesajımı yayınlayın
    kocamla iki yıl önce avusturyaya gitmistik.önce viyanada konakladık biraz fotograf cektik eglendik. aksam trenle salzburga seyehat ederken bilirsiniz trenlerde okusunlar diye bişeyler koyarlar gaste dergi vs. istanbulda bir kez denemiştik ama ilerletmedik (gizlilik endisesinden)o yüzden meraklıyızda eş değiştirme konusunda. neyse trendeki dergide swinger clublerinin adreslerini görüp jae adındaki kulüpte karar kıldık.ilk kez o zamanmış kısmetimiz.sizin bu yazınızı okuyunca cok heyecanlandım.yazmaya devam edin daha daha daha dahaaaaa cok yazın,en sert yerinizden öpüyorum sizi.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz icin. Vakit buldukca yazıyor bir yandan twitterdan gelen sorularınızı yanıtlamaya calısıyorum. En azından her ay 4 yeni makale yayınlamayı düsünüyorum, takipte kalın.

      Sil
    2. Aga en iyi sex blogusun biraz ilgilensen bizi bekletme bu kadar

      Sil
    3. BalıkBurcuKadını351 Haziran 2018 23:00

      Selam sekerim. Bizde bu yaz viyanaya gidicez belki ordaki alemlerede akariz bellimi olur, aman sabahlar olmasin bize.

      Sil
    4. Avusturyada onuncu viyanada birclub biliyorum

      Sil
    5. Orgy icin ta viyanaya gitmeyin gelin izmire once orgy gorun

      Sil
    6. 10. Viyanada izmirden giden cok turk var diyolar

      Sil
  2. @swingeraigi34
    Swinger Psikolojisi - 2
    marjinalseyler.blogspot.com.tr/2016/10/swinger-psikolojisi-2.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BalıkBurcuKadını351 Haziran 2018 22:57

      Ilk yazi mukemmeldi. Acikcasi sex blogu diye googleda aratip buldum. Sex bloglari bizim milletin anladigi bacaklari soyle omuza aldim suna verdim sunu sktim tarzi ucuz yazilar olunca harbiden soke oldum. Bu kadar kaliteli bloga azicik yorum gelmis. Desteklenirse Turkiye'nin en iyi sex blogu olur. Yer imlerime ekledim takipteyim. Izmirli kizdan hayranliklar. Marjinal seyler diyince aklima siz ve sizin doktorlarin giydigi beyaz yakali uniformaniz aklima geliyor kipsss

      Sil
    2. Selam, evet dusuncelerime dile dokmussunuz. Hakikaten oyle. Turk olup bu kadar ozenli, emek vererek yazilmis baska blog bilmiyorum. Bdsm bloglari var ama genel anlamda hosuma gitti. Daha oncede yazdim siteye reklam alinmali ve bagis adresleri eklenmeli. Bu icerikleri cani gonulden desteklemek ve devamini okumak istiyorum.

      Sil
    3. Bakıyorum

      Sil
    4. Dogru soze ne hacet. Bu arada nickinizden bir animi anlatmaliyim. Ege universitesini bogazicine boyoz yemekten vazgecemddigim icin tercih etmistim. Izmir'de kalip eczaci oldum. Bogazici universitesine gidip kimyagerde olabilirdim ama pisman degilim. Boyoz yemekten vazgecemedim gitti. Bu da boyle bir animdir. Admin lutfen yorumumu yayinlayin. Adam akilli sex hikayeleri blogu bulmusum etmisim, neyse tskrlr simdiden.

      Sil
    5. Oh ne guzil seffaf acik fikirli yazilar yazmissiniz

      Sil
    6. Hocam benimde blogum var. Nacizane Swinger hikayeleri veya sex hikayeleri gibi aciklamalari metalara eklerseniz google sonuclarinda listelenir. Daha populer olur. Bu kalite harcanmasin saygilar.

      Sil
  3. selinhakan0119 Ekim 2017 02:33

    psikologdan gercek olayları okumak cok keyifli.
    valla mukemmel ya lutfen daha cok yazın. sex hikayeleri okumayı esimle beraber cok severiz ama bu seansları okumak bizim icin daha cok heyecanli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BalıkBurcuKadını351 Haziran 2018 22:52

      Aynı sekilde

      Sil
    2. Bende yorumunuza katiliyorum.

      Sil
    3. Evet tahrik edici metinler.Sevdim tesekkur.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Marjinal şeyleri ilk okuyunca bende marjinal seksler öyle okudum

      Sil
  5. Amerikadan yaziyorum. Buraya iyi ki gelmisim diyorum. Bence bu guzel iceriklerin devami gelmeli. Adsense veya bagis icin adres ekleyin bizde yeni hikayeler icin destek olalim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteyi bulana akla karayi sectim. Yazsana abi sitenin basina sex hikayeleri diye

      Sil
    2. Trumpdan sona amerika bitti diyoolar

      Sil
  6. Rusyada calismaya geldim. Petrol muhendisiyim. Dunya kupasi icin rusya araplarla doldu tasti. Cilgin geceler bizi bekler hahah bide tr de kalanlara bakiyoruz 40 cm vs 5 cm

    YanıtlaSil
  7. nudistswingerfckingthreesomeparty21 Kasım 2018 20:43

    Olá amigos! cani gonul anlam nedemektir¿

    YanıtlaSil